Hur många har du sett?

Har du sett alla dom här filmerna så är du en disney nörd som jag.:)

Jag älskar disney filmer hehe

 

[x] Aladdin

[x] Askungen

[x] Bambi
[x] Snövit och de sju dvärgarna
[x] Djungelboken
[x] Pinocchio
[x] Dumbo
[x] Peter Pan
[x] Lady och Lufsen
[x] Bernad och Bianca
[x] Bernad och Bianca i Australien
[x] Micke och Molle
[x] Taran och den magiska kitteln
[x] Mäster detektiven Basil Mus


Antal: 14/14


[x] Oliver och gänget
[x] Den lilla sjöjungfrun
[x] Lejonkungen
[x] Pocahontas
[x] Ringaren i Notre Dame
[x] Herkules
[x] Mulan
[x] Tarzan
[x] Kejsarens nya stil


Antal: 9/9


[x] Atlantis
[x] Lilo och Stich
[x] Skattkammarplaneten
[x] Björnbröder
[x] Kogänget
[x] Vilddjuren
[x] Alice i Underlandet
[x] Janne Långben the movie
[x] Anastasia


Antal: 9/9


OTECKNAT
[x] Pirates of the Caribbean 1
[x] Pirates of the Caribbean 2
[x] Pirates of the Caribbean 3
[x] Narnia
[x] Föräldrarfällan
[x] George of the jungle
[x] Flubber
[x] The Mighty Ducks
[x] Isprinsessan


Antal:9/9


[x] The pasifier
[x] Miracle
[x] The Kid
[x] Joe - jättegorillan
[ ] Mary Poppins
[x] Remeber the Titans
[x] National Treasure


Antal: 6/7


ANIMERAT


[x] Bilar
[x] Monsters inc.
[x] Ett småkrypsliv
[x] Toy Story
[x] Hitta Nemo
[x] Den lilla kycklingen

[ ] dinosaurier

Antal: 6/7

 

Så jag har sett 53/55. Av dom som är uppskrivna här nu. Men jag har sett så många fler..

Någon som vet någon sida där det står alla disneyfilmer som finns.

Inte bara klassikerna. För den listan har jag redan..:)

 

Ne försöka sova nu.. Kram kram och godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0