Jag vet jag vet

Jag har inte skrivit på ett bra tag.. Men jag har varit upptagen och inte haft någon lust att skriva..

Lite snabbt vad som hänt.. Tänker inte berätta mer ingående.. Men bara vad som hänt..

 

27/2: Pappa fyllde 53år..

28/2: Va på bio med Mamma och lillasyster.. Vi såg Valentines day.

6/3: Dansa till Kindbergs med Becka

8/3: På bio med David. Åt ute och tog nån öl, Såg Alice i underlandet 3D.

11/3: Tatto-kryssning med Tony och hans vänner. Tatuera in en stjärna på handleden. Hade jätte kul.

15/3: Börjar kursen Förberedande Lager och logistik med truck kort. Lär känna en massa nytt folk. Hade en bra klass. Och fick en vän för livet.

18/3: Körde truck för första gången i mitt liv. Jätte kul..

19/3: Systerdotter fyller 4 år. Hon är en stor tjej nu. Fick veta att jag gått vidare i kursen.

20/3: Festa inne i stan med Barndomsvännen Sandra,hennes kusin Danne och min klasskompis Chris.

22/3: Kursen fortsätter. Vecka 12 är vi i klassrummet hos lernia.

26/3: Va magsjuk.:( Missa sista dan i skolan.

28/3: Åker hem till Elin i från klassen. Ska sova där under veckan.

29/3: Truck utbildningen börjar, Gjorde teoriprovet. Fick 53 av 54 möjliga.

30/3: Kör A- Truck och B1:an. Klara uppkörningen på A trucken.

31/3: Kör B1an och B3an. Klarar uppkörningen på B1an. Och tar kort till truck kortet.

1/4: Uppkörning på B3an. Klarar det.

2/4: Åker hem till mamma för att vila ut mig

3/4: Familjen kommer hem till mamma och vi firar Påsk.

6/4: Praktiken på City Gross börjar.

9/4: Ligger hemma i feber och fötterna värker.

10/4: Elin kommer hit och vi umgås. Åker in till stan och går på bio. Vi såg The Bounty Hunter. Bra film.

14-20/4: Sjuk igen. Ligger hemma i kraftiga magsmärtor.

21-25/4: Vart tokförkyld. Ligger fortfarande hemma och kan knappt andas.. Därav att jag skriver så sent. Kan inte sova..:(

 

 

Så nu har ni fått veta lite snabbt vad jag har gjort..

Jag ska försöka att bli bätre på att skriva..

Igår va jag hos läkarn och ska tillbaka på måndag för att lämna prover..

Hoppas på att bli frisk till på måndag eftersom det är sista praktik veckan..

 

Ha det så bra.. xoxo Sara..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0