En helt vanlig måndag

Idag har det inte hänt mkt alls..
Alexandra gick upp i morse och åkte till jobbet medans jag låg kvar och sov som en stock..:P Va riktigt skönt att sova ut..
Men vakna runt 10 och kunde inte somna om och det fanns inte mkt att göra..
Så jag satte mig med datorn i knät och kolla mailen och så.

Hehe jag råka spilla ut lite vatten i sängen så tog bort lakarnen och visste ju inte vart dom nya låg så satt i sängen utan lakarn och vänta på att Alexandra skulle komma hem.. Stackarn hade ju fått vänta i 3 timmar på att jävla SL skulle sätta in ersättningsbussar för dom sena tågen så hon kom försent..:(
Förstår inte varför dom inte satte in ersättningsbussarna tidigare.. Dom verkar ju inte fatta att folk kommer försent till jobbet..


Men men Mr P kom förbi och vi prata lite ute i trapphuset. Vi prata om lite allt möjligt och sen va han tvungen att åka tillbaka till jobbet. Så då gick jag upp och tog en varm och skön dusch.. Efter duschen så börja jag diska. Jag lämna lite då jag fick jätte ont i mitt lilla huvud, så då gick jag och la mig igen och vila med musik på tills Alexandra kom hem.

När hon kom hem så hade hon med sig sötisen Buster.. Hennes hund..Och vi satt och snacka om dagen och vad vi skulle äta till middag. Det vart att vi åt sallad från pizzerian här neranför. Jag tog med pasta och hon utan. Vi handla även hem lite morötter och gurka och varsin dipp som vi satt och åt efter till filmen som gick på 3an.

Filmen heter 13 snart 30.. Jag har sett den förut och tycker att den är riktgit rolig. Så den tycker jag att folk ska se.. Åtminstonde en gång..:P Vet att den är gammal och nog många av er läsare har redan sett den.. Och om ni har sett den så vet ni att den är bra och har sin del av humor. :P

Men men nu sitter jag uppe själv med Buster bredvid mig och med datorn i knät i soffan medans Alexandra ligger och sover.. Hon ska ju upp tidigt i morgon igen för att gå till jobbet.Och jag är inte riktgit trött än..

Och vet ni vad som händer i morgon. Jo jag måste åka hem igen. Jag har möte på arbetsförmedlingen på onsdag i väsby och det är ju sååå mkt närmare att åka hemmifrån mig. Så det är bara att stå ut. Jag och syrran är ju sams nu men det är ändå jobbigt att vara hemma.. Men ska bli skönt att sova i sin egen säng iallafall en natt..

Och på lördag då ska jag träffa mitt ex och min goda vän Nicke. Vi ska gå ut och äta och prata en massa skit. Va ett tag sen vi träffades nu. Och jag kan tänka mig att ni tänker, Hmm varför umgås hon med sitt ex.. Men så här ligger de till.. Vi passa mkt bätre som vänner än som ett par.. Och jag är faktist vän med nästan alla mina ex.. Och det funkar jätte bra för mig. Jag har ju mest bara killkompisar. Dom tjej kompisarna som jag har kan jag räkna på en hand.. Asså dom riktigt bra tjejkompisarna. Sen har man ju såna som man träffar när man är med andra eller när man är ute och festar.. Men jag trivs med mina vänner.. Och allt funkar bra. Jag trivs verkligen att bo hos Alexandra. Men självklart drömmer jag om att ha eget snart.. Jag tänkte sitta och leta lite i morgon..:P

Nee nu ska jag kolla på lite vänner och sen sova jag med.. Men skriver mer i morgon..

Ni får gärna lämna komentarer, vorre kul att veta vilka som läser min blogg..

Kram på er och sov så gott..

Jag och Alexandra på 360 (chaplin)2008 tror jag de va.. under en julfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0