Fullt upp

Idag har jag haft fullt upp.. Kl ringde kvart över 8 och då var det bara att vakna.. Alexandra skicka även sms då.. Så det vart enklare att vakna till eftersom jag skulle svara..

Men jag satt vid datorn ett tag och sen tog jag ett varmt och snabbt bad.. Och gjorde mig iordning för mötet på arbetsförmedlingen kl 11..

Satt kvar på mötet till kl 13.10 typ.. Så det tog längre tid än vad det brukar men det funka ändå.. Finns inte så mkt att berätta om mötet för jag va så trött och en gubbe stod och prata om Adecco i en och en halv timme så det vart automatiskt att man sluta lyssna efter 10 min. Vilket inte är så bra.. Men men har man konsetrations svårigheter (om det stavas så) så har man..

 

Efter mötet gick jag till väsby centrum och gjorde av med lite pengar..

Jag köpte 4 böker: Vampyrens märke, En vampyrs bekännelse och dom sista två med samma författare som till syskonkärlek : Hur kär får man bli? och Expert på att rodna.

Den underbara författaren till Syskonkärlek,hur kär får man bli? och expert på att rodna heter Katrina Von Bredow. Jag tycker att första boken va bra och nu har jag två till hemma att se fram imot..

 

Sen köpte jag ett vanligt vitt linne på Gina tricot,kuvert vita,frimärken och en salva på apoteket.. Så det vart lite.. Men jag va trött och vimsig så gick fram och tillbaka överallt hela tiden.. Hehe.. Men jag fick allt jag ville ha plus lite till hehe..:P

 

Sen åkte jag hem posta ett bred och köpte en tallrik pomesfrits på gamla Stefans pizzeria här hemma. Jag hade ju inte ätit någon och kl va 3 och snart middag så ville bara ha nåt litet och gott.

Medans jag stod och vänta så snacka jag med han på pizzerian om allt möjligt. Vet inte vad han heter men han har jobbat där i flera år så han vet vem man är.. Efter det gick jag hem satte mig vid tvn och åt min "lunch". Sen kom pappa hem och börja laga middag. Vi åt tillsammans och prata i flera timmar. Va skönt att få prata med pappa igen. Har saknat det.. Det va som om det bara va han och jag som bodde ihop utan en jobbig lillasyster.

Efter att vi pratat i några timmar så drog vi till rotebro krog och tog två öl och spela lite på maskinerna.. Vi gick först plus minus noll. Men sen vann pappa 200 innan maskinerna stängdes av. Vi prata lite med ägarna som vi oxå känner sen många år tillbaka innan vi gick hem i snön.. Det va inte så kallt under jackan men öronen och näsan frös jag om. Och pappa ville jävlas och kasta lite snö på mig. Men han missa haha..:P

 

Så jag kom hem för inte alls länge sen och känner mig seg och trött.. Tänkte gå och lägga mig snart.. I morgon tänkte jag åka hem till Alexandra igen. Saknar henne och Buster. Känns liksom konstigt att vara hemma.. Men jag är glad att jag stanna hemma en natt till så att pappa och jag fick umgås lite..:P

 

Nee nu tänkte jag kolla på lite serier och sen sova..

Ha det så bra.. Puss o kram

 

Alla fyra böker

En vampyrs bekännelse och vampyrens märke

Expert på att rodna och Hur kär får man bli?

Linnet från gina tricot kosta 99:-

Jag trött och sliten

Ps. Jag vet att bilderna inte är så bra. Men kameran är dålig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0