Hatar att bo hemma

Jag hatar verkligen att bo hemma..

Finns aldrig mat eller frukost som jag äter.. Utan syrran och pappa åker och handlar utan mig och handlar sånt som dom äter.. Blir så jävla irriterad på sånt.. Jag får gå hungrig hela jävla tiden..

Jag har sagt under hela mitt uppväxt vad jag äter och inte äter.. Borde inte ens pappa ha lärt sig det vid det här lagret.. Men nee han lyssnar ju bara på min fitta till lilla syster.. Hon får ju alltid allt hon vill..

Jag orkar fan inte bo här längre.. Snälla håll tummarna för att jag får lägenheten så att jag slipper det här..

Och sen kan jag skita i dom. Inte behöva bry mig om vad som händer..

Allt jag vill är att jag ska kunna äta i mitt eget hem.. Men det här är inte mitt hem längre.. Det är bara en sov plats.. Och ingen i min jävla skit familj fattar det..

 

 

Aja nu fick jag avreagera mig lite.. Igår så va jag ju på informations mötet för truck kort och logistik. Tog bara en halvtimme. Och det va inte så mkt att lyssna på. Men nu får jag iallafall söka utbildningen. Håll tummarna för att jag kommer in där oxå.. Jag vill inte låta självisk men jag vill att det ska gå bra för mig nu... Jag har haft för mkt otur i mitt liv och fortsätter det så, så vet jag inte om jag orkar längre.. Någon gång ska det väl ändå vara min tur..

 

Aja ska glo på nån serie och lugna ner mig.. Är så förbannad just nu..

 

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0