Huvudvärk

Just nu sitter jag hemma hos Alexandra min älskling med huvudvärk. Får hoppas det går över..

Interjuvn gick ju bra.. Han prata med mig i 5 minuter sen va han för upptagen och jag fick åka hem igen.. Vi får väl se om han hör av sig eller inte. Jag tror inte de..:(
Men men snart ska det väl lossna..

Efter att jag kom hem så satt jag och läste min bok.. Den är riktigt bra. Expert på att rodna heter den.
Hadlar om en tjej som är 14 år och hennes mamma ska flytta ihop med sin kille och hon får en plast bror på köpet.
Ni får läsa den själva vill ju inte avslöja något.. Men jag kan säga att den blir riktigt bra.. Jag har ju lite kvar själv att läsa så jag vet inte hur den slutar ännu..



Jag läste boken från det att jag kom hem till det att maten var klar.. Efter maten så packa jag mina väska och pappa körde mig till Alexandra. Vi gick direkt till videobutiken och köpte godis,chocklad och hyrde filmern Fame. Filmen är riktigt bra.. Jag tycker ni ska ta och se den oxå.
Har sett den förut på bio men ville se den igen.. Vi köpte godiset och så för att vi är mensmonster båda två..:P Så vi ville bara mysa ner oss och svulla..:P Hehe

Nee nu ska jag göra annat för jag får ont i huvudet av att skriva..
Men jag ska föröska skriva lite mer i morgon..:P

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0