Inget internet

Har fortfarande inget internet på min egen dator så lånar ju bara syrrans lite snabbt och kollar mailen..
Så hinner inte sitta och skriva en massa inlägg och jag ber om ursäkt för det..

Har inte hänt mkt den här veckan..
Har varit sjuk så har bara legat hemma och varit sjuk.
Har gått igenom två sesonger av lost och har bara en kvar hemma sen..
Måste ju köpa dom andra sesongerna.. Hmm men har inte råd just nu..

Men men
Ska lägga mig i sängen igen och vila.. Mår fortfarande inte helt okej. Så kommer vila i helgen och försöka bli frisk..

På måndag ska jag till arbetsförmedlingen på något möte.. Fatta inte riktigt vad jag skulle göra där men det är ju bara att lyda dom annars får jag inga pengar..
Och efter det ska jag iväg och kolla på en lägenhet.. Kommer nog inte få den eller har råd med den men det ska bli kul att kolla på den..:P

men ni får ha det så bra så ska jag försöka fixa mitt internet i helgen så att jag kan börja skriva ordenkligt igen...
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0