Inte funnit något att skriva om

Ne precis.. Har inte funnits något att skriva om. Jag gjorde ingenting i helgen. Exet va sjuk så vi fick ställa in middagen.. Så jag låg hemma och glodde på melodifestivalen. Tyckte rätt låtar gick vidare till globen iallafall..:P

Sen har det inte hänt mkt i veckan heller. Jag städa lite och tvätta igår.. Är fortfarande hemma hos pappa.. Åkte aldrig till Alexandra förra veckan.. Men idag ska jag åka dit om hon vill ha över mig..

 

Jag ska snart iväg på interjuv så skriver bara lite snabbt.. Ni får hålla tummarna för att jag får jobbet..

 

På lördag fyller lillasyster 18 år och då blir det ut att fira.. Jag berättar mer om det när jag är hemma igen.. Måste springa till bussen nu..

 

Kramisar på er..:)

 

Jag när jag fira Anna 25 år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0