Internet dog igen

Jaa vårat jävla internet vill inte funka som det ska.. Och det dör hela tiden.. Men igår så ringde jag kundservis och dom skulle fixa det och idag funkar internet igen.. Så får hoppas det fortsätter att funka..:)

Man måste ju ha internet för att betala räkningar här hemma.. Och vi kommer att bli riktigt irriterade om det dör igen..

 

Men men över till annat..

Ja det har inte hänt mkt i veckan.. Jag beställde hem lost s4 förhäxad boxen med alla 8 sesonger och disney klassicern Aladdin.. Kostar ganska mkt att göra film idag.. Men det är de värt.. Jag ville ju ha dom..:P Och jag hade pengar över för en gångs skull hehe..

Annars har det inte hänt mkt alls.. Idag ska jag på informations möte för truckkort och logistik någonstans inne i stan.. Har ingen anning om vart det ligger. Men pappa är snäll och slutar tidigare idag och kör mig.. Får se hur jag tar mig hem bara..

 

I morgon händer inget alls.. Och på lördag ska jag och pappa till körskolan och gå på sånt där möte man måste gå på i början.. Sen stannar jag nog hos mamma och umgås med henne och syskonbarnen som mamma ska passa..

Och sen undra mamma om jag och Lillasyster ville gå på bio med henne på söndag.. Så det händer lite den här helgen iallafall. Och jag slipper sitta själv..:)

 

Nee nu ska jag hoppa in i duschen.. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0