Internet varannan dag

Jag och syrran har kommit överäns om att ha internetsladden varannan dag.. Får se hur det funkar.. Men naturligtvis så får vi låna varandras datorer oxå.. Men bara så att man kommer åt sina egna grejer och så..

 

Men men över till annars.. Igår låg jag bara hemma och gjorde ingenting.. Va så himla skönt..

Idag har jag inte heller gjort mkt.. Låg hemma till 22.30 sedan tog jag mig ut i snön och gick hem till Becka.. Vi satt och prata lite innan vi gick upp i bastun och prata ännu mer skit.. Va så himla skönt att bara sitta där och ta det lugnt i värmen.. Kom precis hem från henne.. Vi åt en macka och prata lite och vänta på att en kompis till henne skulle hämta upp henne.  Han va även snäll och körde mig hem.. Inte så långt då jag bor på andra sidan gatan men det va närmare från bilen än från henne iallafall.. Tycker det kan sluta snöa nu.. Vill ha sommar..

 

Vi har pratat om vad vi ska hitta på i sommar.. Så nu blir det till att lägga undan pengar till Dansbandsveckan i Malung vecka 29.. Sen tänkte vi dra utomlands till nästa vinter och så kanske vi drar till Liseberg oxå.. Så man kommer ju ha lite att lägga undan pengar till..

 

Kommer inte hända mkt i morgon ska träffa Becka igen och vi kommer nog snacka mer och planera fler saker..

Ne nu ska jag kolla på lite lost och sen sova.. Är ganska seg..

 

Kram på er

 

Jag och Becka i Malung 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0