Lilla syster 18 år

Ja som sagt i lördags så fyllde E 18 år.. Hon vart en stor flicka..
Vi börja dan med att göra oss i ordning för att åka hem till Storasyster där alla skulle mötas..
Vi kom till J halv 12 och alla gratta E vi skåla i champine och sen fick hon presenten. Hon vart jätte glad då hon planerat att köpa en dator ett tag nu..
Vi alla prata och så åt vi lite hemmagjord pizza innan P och Pappa körde in oss till stan..
Vi 5 tjejer i familjen skulle till face och bli sminkade.. Vi vart riktigt snygga allihop..
Sen Efter några timmar där eftersom det tar ett tag att sminka 5 tjejer..:P
Vi drog till stället där vi skulle äta och leta upp ett pub i närheten. Minns inte vad någon av ställerna heter eftersom jag är så dålig på namn. Vi mötte upp killarna på puben och vi alla tog en öl och syrran en cider och vi alla prata och hade trevligt innan det va dags att gå och äta.. Det heter nåt med fondy (eller hur det stavas).
För på stället så hade dom bara såndan mat. Och gud vad gott det vart att doppa köttet i oljan och äta en massa olika sorter.. Vi brukar ju äta en enklare variant hemma men nu fanns det så mkt att välja på. Vi hade bokat från halv 6 till 8.. Och vi satt där hela tiden ut..

Efter det så åkte vi till medborgarplatsen och åkte upp på nåt ställe som låg på våning 25 och 26 i ett högghus. Va riktigt fin utsikt och vi tog bara en öl vart där för det va såå dyrt.. Efter det så gick vi till Snaps och festa tills det va dags att åka hem..
E vart riktigt nöjd med kvällen och alla hade trevligt..
Alla förutom P,A,S och jag åkte hemvid halv 1.. Vi andra 4 stanna en timme till innan vi åkte komunallt hem..

Några jävla idioter putta ner några killar på spåret och vi hjälpte dom upp som tur va så kom polisen sen eftersom det vart bråk.. Men vi tog oss in på tuben och åkte hem. Vi hade ju gjort vad vi kunnat och med min brors temprament så va det lika bra.. Annars hade han nog råkat illa ut..

Men iallafall så hade vi en riktigt trevlig kväll allihop...

Söndagen så va jag riktigt bakis och E va trött. Men senare på kvällen när vi mådde lite bätre så tog vi en promenad till prisextra och handla lite godis och chips och satte och sedan framför tvn och kolla på allt möjligt som fanns..

Nee nu ska jag göra lite annat. Jag ska försöka lägga upp lite bilder sen. Hur sminkningen vart och så. Men har inte fått bilderna än..

Kram på er


Jag på snaps när vi fira A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0