Utan internet

Ja våran raouter gick sönder i fredags så har inte haft internet sen dess.. Jag har ju en stor och klumpis dator så kan ju inte bara flytta på den heller..
Men i Lördags så fyllde min lilla syster 18 år. Och då fick hon en bärbar dator i present.. Så igår (söndag) satt vi och försökte få den att funka.. Men vi hitta inte lösenordet till internet som man måste logga in med första gången.. Men Idag så ringde jag kundservis och dom hjälpte oss.. Så nu funkar hennes dator. Och hon är snäll och låter mig låna den just nu..
Så nu har man kollat mailen och tänkte skriva lite om vad som har hänt.. Men skriver om syrrans dag i ett annat inlägg..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0