En bätre dag

Idag har varit en mkt bätre dag.

Skulle ju ha åkt till soc idag men mötet vart inställt men jag va fortfarande tvungen att åka dit och lämna papper.

Jag vakna 10 i morse av att jag fick ett sms.. Va inte så glad över de eftersom jag somna sent igår.. Men jag överlevde.. Jag tog ett långt bad och åt lite frukost, satt vid datan och bara tog det lugnt. Vid 12 vart jag riktigt trött igen så jag la mig för att vila en timme innan jag skulle åka till soc.. Men jag vaknar inte förän kl 2.. Då ringer Mr P och frågar om jag har tid att ses ett tag. Jag säger att vi kan ses ett snabbis för att jag sen måste åka och lämna in papprerna. Men det bli istället att han kör mig fram och tillbaka och vi pratar en massa skit innan han måste tillbaka till jobbet..

Papprerna kom in som tur va och jag slapp åka komunallt.. Det har ju varit riktigt snö väder idag.. Så det va skönt att slippa åka komunallt.

 

När han släppt av mig hemma igen gick jag upp på mitt rum och kollar lite på vänner, Pappa och syrran kommer hem och snart är det mat. Jag går ner och hämtar en tallrik med mat och sen går jag upp på rummet igen. Så att jag slapp syrran. Efter några fler avsnitt av vänner så blir jag trött igen. Lägger mig för att bara vila igen. Men som vanligt så somnar jag och jag vakna nyss.. Hade ju ställt kl som tur va..

 

Nu halv 9 så slutar Mr R jobbet och då ska han hämta upp mig. Vi ska kolla på film och så ska jag få lite mat av honom oxå.. Innan vi måste sova.. Han ska upp ganska tidigt i morgon. Bara det inte blir sängen för tidigt.. Sånafall får jag väl sitta uppe själv ett bra tag.. Får låna filmer av honom hehe..:P

 

Men men Tänkte mer bara skriva lite om att dan varit bätre och att jag snart ska iväg..

Imorgon ska jag hem till Mr D och sova där. Han är mitt ex men en vän nu för tiden. Vi kommer bätre överäns så.

Så åker jag från honom till soc mötet på fredag. Och sen därifrån till min älskling Alexandra..:)

 

Jag vet att jag skriver om många Mr... Men jag kommer bätre överäns med killar än med tjejer.. Så jag har många killkompisar.  Är bara en kille som jag gör lite mer med.. Men det kommer jag till en annan dag..:P

 

Jag vet inte om jag kommer att kunna skriva i morgon.. Ska försöka låna datorn hos Mr D. Men med honom vet man aldrig.. Men annars skriver jag så fort jag kommer hem till Alexandra på fredag..

Jag tänkte även åka förbi hemma (här) på fredag för att hämta upp alla saker.. Så slipper jag ta med dom till killarna först.. Bli bara en massa släppande då..

 

Ne nu tänkte jag kolla mailen innan Mr R hämtar upp mig..

Hörs förhoppningsvid i morgon..

Kram på er

Jag på kryssning den 13/1-2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0