Fest hos Klarre

Alexandra kände att hon ville hitta på något och vi hade blivit bjuda till Klarre på hans födelsedags fest. Två veckor efter hans födelsedag hehe..
Så jag låg och sov först en timme medans Alexandra gjorde sig i ordning. Jag mådde ju inte så bra så jag behövde det..
Sen när jag vakna vid 5 tiden så började jag göra mig i ordning.. Hoppa in i en varm och skön dusch och tog lite för lång tid på mig. Så vi hann inte sminka oss helt innan vi åkte. Men det fixa vi när vi kommit fram.
Hennes granne J är ju bästa kompis med Klarre så han skulle ju självklart oxå med.
Så kl 6 så kom han in till oss och stod och vänta medans vi skynda oss så mkt som möjligt. När vi va klara så drog vi till donken och köpte 10 Cheese burgare att ta med. Vi hade ju inte ätit middag.. Visst jag och Alexandra hade ju ätit pannkakor i massor några timmar innan men vi behövde ju lite mer mat i magen.
Och sen va det bara att stå i kylan och vänta på tåg. När vi va framme i Huddinge så hade bussen redan gått så vi tog en taxi hem till Klarre. Vi vart varmt välkommna av killarna som redan va där. Och vi träffa lite nytt folk.

Vi festa fram till kl 2 i morse då en kompis till Alexandra va snäll och hämtade oss och körde hem oss..:P
Där i mellan så festa vi och hade riktigt kul..
J dansade med Alexandra så att hon halka till och gjorde illa höften igen. Det är 4 gången hon gör illa den nu.:( vi får hålla tummarna för att det inte blir värre..
Så vi festade sittandes på golvet ett tag, tills de att Alexandra kunde ställa sig upp igen och ta sig till soffan.
Men gud vad kul vi hade på golvet.. Killarna gjorde en massa roliga saker för att gå oss att skratta..

Men men till slut tog ju festen slut och vi åkte som sagt va hem.
Vi gick och la oss på en gång när vi kom fram.

Idag så vakna jag vid 11 och kunde inte somna om.. Va lite bakis men inte så överdriver.. Jag va verkligen hungrig när jag vakna så vi gick till donken och åt mat. Jag va mer sugen på det innan men det va inte gott att äta.. Men sen gick vi in på coop och handla en massa skit. Som chips,dip,godis,chocklad pudding och sen lite nödvändiga saker som schampoo, balsam och mjölk..
Sen gick vi hem och kolla på en film. Alexandra somna i slutet på filmen hehe.. Så hon gick och la sig en timme medans jag fortsatte med min bok. Satt och läste den ett bra tag. Kunde verkligen inte lägga i från mig den.. Men va tvungen till slut då jag vart hungrig. Så Alexandra laga maten och jag höll henne sällskap. Och fixa lite annat.

Sen satte vi oss framför tvn igen och kolla på en till film, och åt all mat och chips och dipen.. Hehe så nu är vi mätta och glada..
Nu vet jag inte riktigt vad som kommer att hända. Kanske blir det en film till. Men en sak vet jag att jag tänker inte röra mig ur fläcken på ett tag till.. Sitter så skönt här i soffan med datorn i knät..

Men men ni får ha det så bra.. Så skriver jag mer i morgon..
Kram på er


Jag som modell 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0