Hej alla läsare

Hej.

Det här är mitt första inlägg på min nya blogg. Jag har så mycket att skriva av mig om så jag tänkte att jag startar en ny som inte min familj vet om att jag har.

Jag kan då berätta lite om mig själv.

Jag heter Sara bor i stockholm och är född 1988.

Jag bråkar just nu med min familj så jag bor hemma hos min bästa kompis Alexandra. Ni kan hitta hennes blogg genom min. Om ni vill läsa lite om henne oxå.

Jag kommer att skriva om mitt liv som arbetslös letande efter ett bra jobb, om att bo hos vänner tills man hittar något eget och lite allt möjligt. Helt enkelt allt som händer i mitt liv.

Jag tänker vara öppen och skriva om vad jag tycker och tänker. Även när det gäller sex frågor och annat. Men jag varnar innan så ni vet om ni ska läsa det eller inte..:P

Jag älskar att kolla på film och serier så jag kommer skriva om vad jag tycker om nya filmer jag ser och vad jag tycker om serierna jag tittar på.. Allt kommer lite efter som..:P

Ja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag vill få iordning lite på bloggen innan jag börjar skriva ordenkligt..

Men jag hoppas att ni kommer att gilla att läsa min blogg. Och att ni tittar in fler gånger.

 

Ni får ha det så bra så länge..

 

Kram Sara

Jag och min älskade Alexandra på nyår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0