Hemma hos Alexandra

Nu sitter jag hemma hos Alexandra.. Jag drog ju som sagt hit igår, pappa va snäll och körde mig..
Vår granne J kom in efter att ha svimmat efter att han badat och vi höll koll på honom. Vi kolla på Mumien - Drakkejsarens Grav. Jag har sett den förut och jag tycker att den är bra.. Dom där snö monstrerna är sååå söta.. Vill ha en sån haha..
Nee men vi åt onyttigt och kolla på filmen som sagt va.. När filmen va slut så gick J hem för att sova.. Han behövde det.. Men innan så ringde vi läkarn och kolla att de va okej eftersom han fått en bula på tiningen.

Jag och Alexandra tog det lugnt efter att han gått.. Jag börja läsa på min bok.. Är helt inne i den nu och hon satt och byggde vårat sims hus..:P den har blivit riktigt snygg nu hehe..
Vi gick och la oss runt 2 tiden igår..

Just ja, har ju fått ett nytt täcke.. Fick det av Mr P.  Så snällt av honom. Jag testa det för första gången i natt.. Och fy fan vad mysigt och varmt det är..
Alexandra tyckte oxå om det så hon kommer att låna det dom nätterna jag inte sover hemma.

Idag så vakna vi strax innan 11. Va skönt att sova länge.. Men jag vakna och va pigg redan vid 6.. så har sovit lite dåligt sen dess..
Men vi gick ner till Gabriels livs och handla lite mjölk och så.. Alexandra ska göra pannkakor sen. .Hon är så duktig på de. .Dom blir så himla goda..:P


Ne nu tänkte jag läsa lite till i boken och vänta på att Alexandra ska bli hungrig..
Jag skriver mer senare idag.. När jag vet vad som händer.. Just nu har jag lite ont i huvudet och tror att jag håller på att bli sjuk. Så vi får se..

Kram på er


Lägger upp den igen då jag sitter på henne dator och inte har några fler bilder..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0