2010: DET ULTIMATA TESTET, ALLA MÅSTE GÖRA DET!


Ditt fullständiga namn: Sara Lundin


En hemlighet du nu tänker berätta: Ingen, då är det ingen hemlighet längre.

Någonting du vill att alla ska veta: Jag har världens finaste vänner.

En vän du älskar: Det fler än bara en, NI vet vilka ni är. 

Någonting du vill ändra i världen: Hmm mindre krig och mer kärlek..:) 

En dag du alltid kommer minnas: 3 september 2007 

Någonting du ser fram emot: Festen i helgen..:P

En vän som vet mer om dig, än någon annan: Becka

Någon som betyder så mycket för dig, att du skulle dö för den: Jag skulle göra allt för dem jag älskar.





ÄRLIGHET

Har du rökt: Ja men tycker inte om det..

Har du sagt hora till en lärare: Minns inte faktist..

Har du legat på sjukhus, på grund av narkotika eller någon annan sorts drog: nej, skulle aldrig ta droger.

Tar du droger: nej

Har du svikit någon: ja, man är ju bara mänsklig

Har du tänkt tanken att mörda någon: klart som fan!, men skulle aldrig göra det.





FRAMTID
Vill du ha barn: JA! Om några år.

Kommer dina betyg vara tillräckligt bra för att gå vidare till gymnasium?: Dom va det men jag gick inte ändå.

Är det någonting du absolut vill undvika: Konflikter? Onödiga i alla fall.





KÄRLEK

Tar du kärleken på allvar: JA, Självklart.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag.

Tror du någon kan leva med samma person resten av deras liv: Ja.varför inte?

Har du vart tillsammans med någon, och trott att en dag kommer ni två vara gifta och ha barn: Hoppet har funnits

Är du singel: Nej

Vill du vara tillsammans med någon: Ja. Jag är ju det..





RÄDDSLA

Känner du att någon/några går för långt ibland: Ja det gör väl alla.

Har du känt att någon förföljer dig: Ja, har hänt. Läskigt värre.

Har du blivit överfallen någongång: Nej.

Går du runt och undrar över att hemska saker ska hända: Tankarna finns väl där, men försöker undvika dom

Tror du att det finns svar på saker där ute som du inte kommer gilla: ja,troligtvis

Är du rädd att folk ska uppfatta dej fel: ja









LYCKA
En enda fråga:

Är du lycklig: Ja och nej, finns fortfarande saker som skulle göra mig lyckligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0