Evigheter sen..

Gud nu är det evigheter sen jag skrev här. Har haft lite fullt upp och tröttnat på datorn och då blir det lätt så..

Får  se vad som har hänt då.

 

 

Jag bor fortfarande hemma hos pappa med syrran. Pappa är typ jämt hos sin tjej så jag och syrran bor typ själva nu..

Jag har gått en kurs genom arbetsförmedlingen, Lager och logistik med truckkort. Och det gick jätte bra så nu har man truckkort..:P Men har tyvär inte fått köra något sen dess..

 

Jag praktisera på City gross en månad genom utbildningen och sen va jag ledig en månad innan jag börja min praktik på bonver. Efter 5 veckors praktik där så gick det över till sommar jobb och jag sluta jobba där den sista augusti.

 

Jag och Becka åkte till Malung i år idag.. Va definitivt inte vårat roligaste år. Men vi bodde själva i en lägenhet och jag träffa en kille vid namna Danne.

Jag och Danne är tillsammans i dag och har varit i snart två månader.. Det dumma är bara att han jobbar i norge och annars bor i malung så vi kan bara ses på helger.  Men men vi får se hur det går där. Jag är kär så det ska nog funka..

 

Hmm jag vart ovän med storasyster men vi vart sams igen efter nån månad och sen fick jag veta att min storebror va sur på mig och det hade jag ingen anning om.. Men men han och jag är fortfarande osams men det är inget jag bryr mig då han aldrig har funnits där iallafall..

 

hmm annars har det nog inte hänt så mkt.. Jag söker jobb igen och försöker få ordning på allt i mitt liv vilket inte är det enklaste..

 

Men jag ska försöka skriva mer och berätta om vad som händer.. Ha det så bra..

kram kram

 

Jag och Becka i malung


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0