Lugn torsdag

Idag blir det lugnt igen.. Har fått ont i halsen igen så att åka in till stan och träffa en polare kommer inte på frågan.. Vet att det låter konstigt att inte åka och träffa någon pga halsen. Men ska festa i helgen och vill vara frisk då.. Sådärför stannar jag hemma för att vila mig..

 

Så i morgon ska jag först till arbetsförmedlingen på möte och sen drar jag till norrtälje.. I norrtälje ska jag umgås med Toni,Emma och Tobbe.. Vi ska ta det lugnt på fredagen och spela spel och umgås och på lördagen blir det middag med några fler och sen utgång.. Ska bli riktigt kul.. Va länge sen jag va ute och det är alltid kul att umgås med gänget..:P

 

Jag och Toni på tattoobåten i mars.



Jag och Emma på tattoobåten i mars.



Tobbe är trött dagen efter på tattobåten i mars.

Skriver innan jag åker i morgon och sen på söndag när jag kommit hem.. Då finns det nog mer att berätta..:)

 

Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0